marți, 12 august 2008

10 moduri de a-l baga in sperieti

1. Intreaba-l serioasa daca noul trenci te face sa pari grasa. Imediat apoi, izbucneste in lacrimi.
2. Convinge-l sa jucati rolul Angelinei si al lui Brad, in dormitor. Propune-i ca el sa fie Angelina.
3. Arunca-i colectia de DVD-uri si inlocuieste-o cu filme gen "Spargatorii de nuci", "Eu cu cine ma marit?", "Prima mea nunta","Printesa indaratnica".
4.Raspunde propunerii lui de a "condimenta" momentele din dormitor prin a-ti epila zona intima in zona unui simbol tribal.
5. Spune-i, imediat dupa ce faceti sex:"Ti-am zis vreodata ca imi aduci aminte de tata?"
6. Adreseaza-i-te:"Trebuie sa avem o discutie foarte serioasa."
7. Viziteaza-i parintii,care stau cam...in afara orasului unde locuesti, inainte ca el sa te fi prezentat lor.
8. Dupa ce va luati la revedere, du-te dupa el si intreaba-l: "Pe bune, ma vei mai suna? Ca daca nu, macar zi-mi acum...".
9. Inlocuieste toate numerele de telefon din agenda lui din mobil cu numarul tau. Astfel ca, pe oricine va incerca sa sune, vei raspunde tu.
10. Cand stii ca se afla in spatele vreunei usi inchise, incuiate cu cheia sau nu, sparge-o cu un topor.

Niciun comentariu: